SÁROSPATAK VÁROS RENDELŐINTÉZETE

3950 Sárospatak Comenius u. 20

 

Tájékoztatjuk Tisztelt Betegeinket!

2022 július 1-e Semmelweis Nap, mely munkaszüneti nap, ezért Sárospatak Város Rendelőintézete, illetve valamennyi körzeti háziorvosi és fogorvosi szolgálat zárva lesz.

A Központi Háziorvosi Ügyeleti Szolgálat (Sárospatak, Comenius u. 16.) és a Fogorvosi Ügyelet (Sárospatak, Comenius u. 20.) ügyeleti munkarendben biztosítja a betegek sürgősségi ellátását.

Bereiné dr. Jakab Beáta intézményvezető

Sárospatak Város Rendelőintézete

pályázatot hirdet a 2020. évi C. törvény az egészségügyi szolgálati jogviszony és a 2012. I. törvény a munka törvénykönyve alapján

Fizioterápiás szakasszisztens munkakör betöltésére.

Az egészségügyi szolgálati jogviszony (továbbiakban: Eszjtv.) időtartama:

Határozott idejű egészségügyi szolgálati jogviszony – törvény szerint maximális próbaidő kikötésével

 Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő, napi 8 óra

 A munkavégzés helye:

B-A-Z. megye 3950 Sárospatak, Comenius utca 20.

 A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

Feladatait a gyógyító team tagjaként a végzettségének, szakmai kompetenciájának megfelelően, a munkaköri leírása és a szakmai protokollok alapján végzi.

Bővebben: Pályázat Fizioterápiás munkakör betöltésére >>>>>>>letölthető!


Sárospatak Város Rendelőintézete

pályázatot hirdet a 2020. évi C. törvény az egészségügyi szolgálati jogviszony és a 2012. I. törvény a munka törvénykönyve alapján

Igazgatási ügyintéző munkakör betöltésére.

 Az egészségügyi szolgálati jogviszony (továbbiakban: Eszjtv.) időtartama:

Határozatlan idejű egészségügyi szolgálati jogviszony – törvény szerint maximális próbaidő kikötésével

 Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő, napi 8 óra

 A munkavégzés helye:

B-A-Z. megye 3950 Sárospatak, Comenius utca 20.

 A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

Feladatait egyénileg és csoportosan a költségvetési ügyintézővel végzi.

Bővebben: Pályázat Igazgatási ügyintéző munkakör betöltésére>>>>>letölthető!

 

Tisztelt Betegeim!

A lassan 2 éve tartó pandémia miatti korlátozások ideje a vége felé közeledik . Engedjék meg, hogy először is az elmúlt időszak tapasztalatairól, másrészt az előttünk álló időszak szakmai, szervezési terveiről tájékoztassam Önöket. Sem Önöknek, sem nekünk nem volt könnyű dolgunk, hiszen a korlátozások miatt a megszokott kommunikáció és a személyes találkozás helyett telefonon, e-mailben, közösségi felületeken tudtuk csak tartani a kapcsolatot. Azt örömmel kell megállapítanom, hogy mutatóink az előző időszakban lényegesen nem változtak, a lehetőségekhez mérten eredményesen tudtuk átvészelni ezt az időszakot.
Az elmúlt két év azt is igazolta, hogy a rendszer így is működőképes, s nagyon sok problémát sikerül így is orvosolnunk. Szeretném megjegyezni, hogy a pandémia előtti időszakban nagyon sok esetben tapasztaltuk a rendelés túlterheltségét, s ez az esetek jelentős részében nem volt indokolt. A probléma nem az ellátással volt, hanem sok esetben olyan betegekre jutott kevesebb időnk, akik szakmailag fontosabbak voltak, esetleg több időt igényeltek volna, de a forgalom nagysága miatt elaprózódott a munkánk. Ezeket is figyelembe véve próbáltunk munkatársaimmal egy olyan ellátási szisztémát kidolgozni, mely-  reményeink szerint találkozva az Önök támogatottságával- később is eredményes lesz.
Az első és legfontosabb dolog, hogy légúti tünetek, hőemelkedés, láz esetén továbbra is szigorúan csak a telefonos kommunikációt szabad igénybe venni. Ellenkező esetben ha ilyen tünetekkel valaki rendelésre bejön az egyrészt a váróban tartózkodók egészségi állapotát veszélyezteti, járványügyi következményei miatt pedig hosszabb távon az a helyzet  is előállhat, hogy egy ismételt esethalmozódás miatt kénytelenek leszünk visszaállni a korlátozásokra.
Amennyiben a telefonos jelentkezés során felvetődik koronavírus fertőzés lehetősége, akkor a betegnek adunk  egy időpontot, s egy erre a célra kialakított helyiségben mi vesszük le tőle az orr-garat mintát.
Nem hiába került ez a szabály az első helyre. Szeretném felhívni a figyelmüket, hogy emiatt nagyon fontos kinek-kinek a személyes felelősség vállalása, és felelősségteljes gondolkodása..
A második legfontosabb dolog, hogy a sürgős esetek mindig soron kivüli ellátásra kerülnek. Azonban hivatkozom egy rendeletre, mely meghatározza a sürgősen ellátandó tünetek, betegségek körét. Tisztelettel kérem mindnyájukat, hogy tanulmányozzák át ezt, s döntsék el saját belátásuk szerint, hogy problémájuk megfelel-e ezeknek a kritériumoknak. Itt ismét csak a felelősség teljes gondolkodásra apellálnék.

A fent hivatkozott rendelet: 52/2006. ( XII.28.) EüM rendelet a sürgős szükség körébe tartozó egyes egészségügyi szolgáltatásokról.

Most pedig részletesen rátérnék a rendelési idő tervezett struktúrájára.
A rendelési idő első óráját szánnánk az adminisztratív teendők intézésére. Ebbe beletartozik az állandó gyógyszerek felíratása, beutalók kérése, utazási igazolványok kiállíttatása, táppénzes igazolások elkészítése.. Ebben az órában lenne lehetőség az elvégzett vizsgálatok leleteinek megbeszélésére is telefonon keresztül.Tehát ez utóbbi miatt nem kell rendelésre bejönni, hiszen az informatikai rendszerünk lehetővé teszi, hogy a beteg leleteit megnézzük, így ezekről első kézből kapnának értelmezést, magyarázatot, javaslatokat. A rendelés fennmaradó részében az előjegyzett betegeket fogadnánk. Itt a halasztható, az azonnali ellátást nem igénylő betegségekkel, betegekkel foglalkoznánk. Azt gondoljuk, hogy egy alapos és hagyományos kikérdezésre, vizsgálatra min. 10 percet szánnunk kell, ez nyilván azt jelenti, hogy naponta kb.15- 20 beteg előjegyzésére lenne lehetőség. A tájékoztató végén   találnak majd telefon számokat, egy e-mail címet amin rendelési időben tudnak elérni bennünket. Kérem Önöket, hogy az e-mailekben is törekedjenek a kérések egyszerűsítésére, kéréseik legyenek célirányosak. Amennyiben problémájuk hosszabb egyeztetést igényel úgy keressenek telefonon.Terveinkben szerepel- mivel a praxis bekapcsolódott egy szakmai közösségbe- hogy a későbbiekben szűrésekkel, szakmai ismeretterjesztő előadásokkal  emeljük az ellátás színvonalát. Erről természetesen a későbbiekben tájékoztatjuk Önöket.

Kérem támogassák elképzelésinket, próbáljunk ezek mentén együttműködni.

Elérhetőségeink. mobil: 06-20-268-6448, vezetékes telefon: 06-47-513-110

 E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Minden paciensemnek jó egészséget kívánok.

Dr. Markovics János családorvos     

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy az I. számú gyermek háziorvosi körzet ellátásában 2022. április 20. napjától Dr. Kathi Ágnes helyettesítő házi gyermekorvos is részt vesz, az alábbiak szerint:

Rendelés helyszíne: Sárospatak Város Rendelőintézet főépülete, Sárospatak Comenius u. 20., bejárata fotocellás ajtón keresztül.

Rendelési idő:

  • Minden szerdán: 9:00-12:00
  • Páros hét: péntek 12:00-14:00 
  • Páratlan hét: hétfő 9:00-11:00

A rendelésre előjegyzés kérhető a 06/47-513-110-es telefonszámon.

Tanácsadás változatlanul a Rendelőintézet védőnői tanácsadójában: minden héten szerda 8:00-9:00

Az I. számú gyermek háziorvosi körzet további rendelési ideje:

  • Hétfő (páros hét): Dr. Kántor Irén  8:00-12:00 Sárospatak, József Attila u. 24.
  • Kedd, csütörtök: Dr. Csordás Mária Etelka 12:00-14:00
  • Péntek (páratlan hét): 800-10:00 Sárospatak, Erdélyi János út 9.     

 

Sárospatak, 2022. április 14.

Bereiné Dr. Jakab Beáta intézményvezető

Kedves Betegeink!

Tájékoztatom Önöket, hogy 2022.04.25-től az alábbi munkarend szerint dolgozunk:

  1. Légúti betegek továbbra is telefonon, emailben jelentkezzenek először a háziorvosnál.
  2. Covid tesztelés lehetőségéről a körzetben kapnak felvilágosítást.
  3. Továbbra is előjegyzéssel fogadjuk betegeinket akut panaszok, gondozás, szűrés, lelet bemutatás – megbeszélés, jogosítvány és közgyógyellátás megújítása miatt, elkerülendő a zárt váróban a tömeges megjelenést, fertőződést.
  4. Egyéb akut panaszos betegek előjegyzés nélkül is megjelenhetnek, de számítaniuk kell a hosszasabb várakozási idővel, mivel az előjegyzet betegek élveznek elsőbbséget.
  5. Beutalok kontroll vizsgálatokra (szakrendelésekre, laborba, ultrahangra, röntgenre) panaszmentes, stabil állapotban lévő betegeknél, illetve útiköltség, különböző igazolások kiállítása továbbra is kérhető telefonon, emailben, írásban a portán – ebben az esetben kérem írjak le teljes nevüket, születési dátumot és telefonszámot
  6. A rendelés első fél (1/2) órájában történik a betegek kezelése a rendelőben (kötözés, vérvétel, injekciózás, közgyógyellátás igazolás aláírása betegek által, oltás stb.), illetve a rendelési idő előtt beérkezett emailek feldolgozása, megválaszolása.
  7. Állandó gyógyszerek felírásához továbbra sem szükséges a személyes megjelenés, lehet írásban, emailben, illetve telefonon kérni a rendelés elején, az első 1-1,5 órájában.
  8. A következő 2,5 – 3 órában történik az akut panaszos betegek ellátása - előjegyzett betegek időpontra, illetve nem előjegyzett betegek érkezési sorrendben.
  9. Táppénzes felülvizsgálat a 30 napon túli betegeknél, minden hónap második keddjén történik 11,00-tól. Kérem negyedórával korábban megjelenni szíveskedjenek.
  10. Változatlanul elérhetők vagyunk a következő telefonszámon: 47/659-999, illetve emailcímen: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..

Sárospatak, 2022. április 25.                            Dr. Molnár Erika Emese / háziorvos

 Sárospatak Város Rendelőintézetének Oltópontján a „Települési Oltási Akciónapok” keretében lehetőség nyílik 4. ismétlő oltás felvételére is.

  1. ismétlő oltás beadásáról dönthet az oltóorvos, amennyiben ezt a 18. életévét betöltött személy kéri, és a harmadik oltás beadása óta legalább 4 hónap eltelt.

Az oltásra jelentkezni előzetes elektronikus regisztráció és időpontfoglalás nélkül van lehetőség. Az oltáshoz szükséges hozzájáruló nyilatkozat és regisztrációs lap letölthető a www.spvri.hu honlapon vagy az oltóponton is biztosítjuk.

 Az oltóhely nyitva tartása:

  • csütörtökön 14:00-18:00
  • pénteken 14:00-18:00
  • szombaton 10:00-18:00

Az oltóponton a következő oltóanyagok elérhetőek: Pfizer (Comirnaty), Janssen, Sinopharm, Moderna (Spikevax).    

Az oltásra vigye magával a személyi igazolványát, a TAJ-kártyát, a kitöltött hozzájáruló nyilatkozatot, regisztrációs lapot és a harmadik oltás alkalmával kapott oltási igazolást.

Felmerülő kérdésekkel kapcsolatban a 0620-268-5343 telefonszámon kaphat segítséget.

Kelt: Sárospatak, 2022.01.24

Sárospatak Város Rendelőintézete