„A fiatalok védelme a dohányipari manipulációktól,
valamint a dohányzás és nikotinhasználat megelőzése”
A dohányipar évtizedek óta agresszív és jelentős erőforrásokkal támogatott stratégiákat alkalmaz szándékosan annak érdekében, hogy vonzalmat ébresszen a fiatalokban a dohány- és nikotintermékek iránt. Az iparági belső dokumentumok szerint a dohányipari cégek mélyreható kutatásokat és számításokon alapuló megközelítéseket alkalmaznak a dohányzók új generációjának bevonására, a terméktervezéstől a marketingkampányokig, amelyek célja az, hogy a dohányzásnak tulajdonítható betegségek következtében elhunyt dohányfogyasztók millióit új fogyasztókkal: a fiatalokkal pótolják.
A dohányipar és a kapcsolódó iparágak szisztematikus, agresszív és kitartó taktikáira reagálva, amelyekkel új dohányzókat nyernek meg, a 2020. évi Dohányzásmentes Világnap alkalmából a WHO marketing ellenkampányt szervez, hogy képessé tegye a fiatalokat a nagy dohánygyárak elleni küzdelemre.
Dohányzásmentes Világnap 2020. május 31.
„A fiatalok védelme a dohányipari manipulációktól,
valamint a dohányzás és nikotinhasználat megelőzése”
A dohányipar évtizedek óta agresszív és jelentős erőforrásokkal támogatott stratégiákat alkalmaz szándékosan annak érdekében, hogy vonzalmat ébresszen a fiatalokban a dohány- és nikotintermékek iránt. Az iparági belső dokumentumok szerint a dohányipari cégek mélyreható kutatásokat és számításokon alapuló megközelítéseket alkalmaznak a dohányzók új generációjának bevonására, a terméktervezéstől a marketingkampányokig, amelyek célja az, hogy a dohányzásnak tulajdonítható betegségek következtében elhunyt dohányfogyasztók millióit új fogyasztókkal: a fiatalokkal pótolják.
A dohányipar és a kapcsolódó iparágak szisztematikus, agresszív és kitartó taktikáira reagálva, amelyekkel új dohányzókat nyernek meg, a 2020. évi Dohányzásmentes Világnap alkalmából a WHO marketing ellenkampányt szervez, hogy képessé tegye a fiatalokat a nagy dohánygyárak elleni küzdelemre.